نوشته شده توسط : عر فان

خرید زمین در قبرس

آشنایی با کشور قبرس | آب و هوا | زبان | اقتصاد | هزینه ها در قبرس جنوبی و  شمالی

قطعا برای خرید زمین در قبرس بسیار مطالعه کرده اید و میدانید اغلب مطالب در ورد پایتخت این جزیره یعنی نیکوزیا میباشد و در مورد سایر شهر ها اطلاعات مفید و کاملی وجود ندارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای عزیزانی که قصد خرید زمین در قبرس دارند ولی پایتخت این جزیره را اولویت خود نمیدانند, مطلبی مفید و کامل ارائه کنیم. در ابتدا باید اشاره کنیم که برای خرید زمین در قبرس برای افراد خارجی قوانینی وجود دارد که بسیار مهم هستند. از جمله این قوانین وجود حسابی پشتوانه در بانک و سو سابقه و اندازه ملک مورد نظز برای خرید میباشد. شاید با خود تصور کنید که چرا اینقدر سختگیرانه عمل میکنند ولی باید بگوییم که در این جزیره از تمام دنیا افراد امده اند برای یک زندگی ارام .

شهر لیماسول در کشور قبرس

یکی از شهرهای مهم کشور قبرس ، شهر لیماسول می باشد که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور قبرس است و پس از شهر لارناکا بزرگترین مجمع ایرانیان در این شهر قرار دارد. شهر لیماسول دومین شهر بزرگ قبرس است و حد فاصل شهرهای پافوس و لارناکا واقع شده است که کلان شهری شلوغ است که بقایای تاریخی زیادی را در خود جای داده است.شهر لیماسول بندری می باشد که تقریبا در جنوب و مرکز این کشور دارای بزرگترین پورت ترانزیت کالا در کشور قبرس و یکی از مهمترین بنادر ترانزیت کالا در اروپا و همین طور بزرگترین بندر ترانزیت کالا در مدیترانه نیز می باشد چون در منطقه ای بین آسیا ، اروپا و آفریقا قرار گرفته است. شاغل توریستی ، تجارت و بانکداری و مالی در این شهر رونق دارد و تقریبا تمام شرکت های بین المللی در شهر لیماسول دفتری را راه اندازی کرده اند به این دلیل که شرایط بسیار خوب مالیاتی و آسانی راه اندازی و اداره کسب و کار در کشور قبرس می باشد . تقویم شهر پر از رویدادهای هیجان انگیز و جشن های خیابانی می باشد و سواحل ماسه ای بی کران شهر و آبهای گرم برای انواع ورزش های آبی مناسب هستند.

 تفاوت قبرس اروپایی و ترک - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News  Agency

شهر آیاناپا در کشور قبرس

شهر آیاناپا یکی از شهرهای مهم کشور قبرس می باشد که در منتهی الیه شرق شهر لارناکا واقع شده است که از مناظر دیدنی کشور قبرس محسوب می شود. این شهر دومین مقصد محبوب جوانان دنیا می باشد که در دهه 1980 شاخته شده است.دریای فیروزه ای بی نظیر و سواحل فراموش نشدنی با شن های طلایی رنگ، هتل های زیبا و طلوع و غروب آن به یادماندنی می باشد. نام دیگر این شهر ، شهر آیانیا می باشد تا چندین پیش این شهر با ماهیگیری ، صنایع کشاورزی و دامپروری مشهور بود اما امروزه به صورت یک شهرک و مرکز توریستی بزرگ تبدیل شده است. شهر آیاناپا دارای مناطق دیدنی فراوانی می باشد  که می توان به پارک آبی آفرودیت ،ساحل نیسی، غار طبیعی دریایی و خانقاهی که در دوران ونتینس ها ساخته شده و کلیسای آن در زیر زمین قرار دارد که در ورودی این کلیسا یک درخت 600 ساله به چشم می خورد ، اشاره کرد.

 خرید ملک در قبرس | قیمت خانه ، آپارتمان و اقامت قبرس شمالی | ناب هاوس

شهر پافوس در کشور قبرس

اگر میخواهید برای خرید زمین در قبرس شهر پافوس را بخوانید از نظر من(نویسنده مطلب) این شهر یک انتخاب عالی است. شهر پافوس از جمله مهم ترین شهرهای کشور قبرس می باشد که در غرب کشور قبرس واقع شده همانند شهر لارناکا شهری توریستی است . این شهر زمانی پایتخت قبرس بود اکنون یکی از تفرجگاههای گردشگری این کشور به شمار می آید . دومین فرودگاه قبرس در این شهر واقع شده است و اکثر پروازهای ارزان قیمت اروپایی به این فرودگاه می روند. شهر پافوس قبرس از دیرباز مورد توجه توریست های انگلیسی بوده است و بیشتر انگلیسی هایی که در قبرس زندگی می کنند ساکن این شهر می باشند. هزینه املاک در این شهر واقعا استثنایی می باشد و در صورتی که فردی مایل به خرید ملک باشد پیشنهاد می شود حتما به این شهر سر بزند.در نزدیکی این شهر منطقه زیبای آفرودایت قرار گرفته که به اعتقاد مردم این منطقه زادگاه الهه عشق می باشد و جزو زیبایی های دیدنی قبرس محسوب می شود . شهر پافوس به واسطه ی برخورداری از پیشینه تاریخی کهن و گنجینه های باستان شناسی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر از دو منطقه اصلی به نام های کاتو پافوس و پانوپافوس تشکیل شده است  . کاتو پافوس بیشتر به واسطه قلعه قرون وسطایی، بندر ماهیگیری قدیمی، محبوبیتش در بین گردشگران و مردم محلی معروف شده است. سواحل ماسه ای، رستوران و امکانات تفریحی فراوانی در این منطقه وجود دارند وقایع و رویدادهای فرهنگی شامل اپراها، نمایشگاههای هنری و کنسرت پیوسته در این شهر رخ می دهد . منطقه پانو پافوس بازار قدیمی پر زرق و برقی دارد که پر از بوتیک و مغازه های مدرن می باشد و مناطق حومه شهر پافوس نیز به سرعت محبوبیتشان در حال افزایش است .

 پست ها گوناگون اطلاعات گردشگری تور ها راهنمای توریست توریسم آموزش توریست  لوازم گردشگری قیمت تور شهر ها کشورها اماکن توریستی ایران درباره ی ما | تماس  با ما logo صفحه اصلی پست ها گوناگون اطلاعات گردشگری تور ها راهنمای توریست  توریسم آموزش ...

شهر پولیس در کشور قبرس

شهر پولیس یک شهر کوچک ساحلی می باشد که در شمال غربی قبرس در منطق پافوس قرار دارد. نام کامل آن پولیس کرای سوچوس می باشد  که به معنی شهر طلایی است. خلیج های وسیع که با آب های آبی رنگ و کوه های که با لایه های نازک رنگی پوشانده شده است چشم انداز فوق العاده و منحصر به فرد به این منطقه بخشیده است . این شهر ، یک شهر مدرن می باشد و در محلی واقع شده است که زمانی شهر باستانی ماریون رونق داشت و اکنون برای افرادی که به دنبال داشتن یک زندگی راحت و آرام در این محیط شگفت انگیز هستند مطلوب می باشد . موزه محلی ماریون-ارسینوئه یک موزه جذاب می باشد که در این شهر قرار دارد . موزه شامل سه فضای نمایشگاهی از جمله سالن شماره یک و 2 و یک دهلیز می باشد . دیگر موزه ای که در این شهر وجود دارد موزه ی کالچر سنتر پافیوس می باشد  که در 15 اکتبر 2001 افتتاح شد. این منطقه در کشور قبرس به عنوان یک جاذبه اصلی برای مسافران منطقه ای قلمداد می شود از آنجایی که نزدیکترین مقصد اروپایی برای خاورمیانه و آفریقا می باشد . بندر ماهیگیر لاتسی این منطقه به واسطه غذاهای دریایی تازه اش معروف می باشد .

زندگی در قبرس شمالی: | Cyprus West University

اکنون میتوانید با مقایسه شهر های مختلف بخصوص با پایتخت این جزیره, محل خرید زمین در قبرس را انتخاب کرده باشید. اما اگر همچنان بعضی از سوالات را نمیتوانید پاسخ دهید و یا در مورد ان ها شک دارید, سعی کنید با افرادی که در این موضوع تخصص دارند صحبت کنید و مشورت ان را مد نظر قرار دهید تا بتوانید زندگی رویایی خود را در خانه خریداری شده داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()